Starcraft II:Legacy of the Void Review

En Taro Adun, Executor!’  Ήμουν 15 χρονών, όταν έπεσε στα χέρια μου ένα μεγάλο κουτί που απ’ έξω είχε κάτι περίεργα πρόσωπα και από κάτω έγραφε με μεγάλα γράμματα Starcraft. Μέσα, εκτός από τα CDs του Starcraft και του Brood War (expansion), είχε δύο βιβλία, τα οποία περιέγραφαν κάθε μία από τις μονάδες του παιχνιδιού και έδιναν αναλυτικές οδηγίες για την κάθε πίστα ξεχωριστά. Έκτοτε πέρασαν τα χρόνια και το 2010 η αγαπημένη μας Blizzard αποφάσισε να δώσει συνέχεια σε ένα από τα μεγαλύτερα brandnames της gaming βιομηχανίας. Δεν το έκανε όμως μονομιάς (έξυπνο marketing;) αλλά χώρισε τις φυλές σε τρία ανεξάρτητα παιχνίδια. Στην αρχή μας (ξανα)σύστησε τους Terrans, μετά τα Zergs και τέλος τους Protoss, κλείνοντας έτσι την αυλαία της τριλογίας.

Όταν αναλαμβάνεις να δώσεις συνέχεια σε ένα παχνίδι που έχει σημαδέψει το χώρο, πρέπει στην καλύτερη περίπτωση να είναι αντάξιο του προκατόχου και στη χειρότερη να αποτελεί μία αξιοπρεπής συνέχεια. Να είναι καλύτερο δεν το συζητάμε, πρέπει να έχεις ακόμα μεγαλύτερη φαντασία από αυτούς που έφτιαξαν το πρώτο. Και ενώ το Brood War ήταν αντάξιο του Starcraft, το Wings of Liberty  ήταν μια αξιοπρεπής συνέχεια. Τo Heart of the Swarm με απογοήτευσε, και ας έβλεπα ξενόγλωσσα sites να το φιλοδωρούν με 90ρια, μάλλον λόγω ονόματος (ή δεν ήθελαν να στεναχωρήσουν τους επισκέπτες τους). Ίσως απ΄την άλλη να είχα αυξημένες προσδοκίες -βλέποντας και τα κινηματογραφικού επιπέδου trailers- από το αγαπημένο παιχνίδι των παιδικών μου χρόνων.

Πάμε λοιπόν να δούμε το τρίτο και τελευταίο μέρος της σειράς, που έχει ως επίκεντρο τους Protoss οι οποίοι προσπαθούν να ενώσουν τη φυλή τους μέσα από τις προσπάθειες του νεαρού αρχηγού Artanis. Ο ήρωάς μας, πέρα από αυτή τη δύσκολη αποστολή έχει να αντιμετωπίσει και τον κακό Amon, έναν έκπτωτο Xel’Naga που θέλει να καταστρέψει το σύμπαν.

Πριν τρέξετε να σώσετε το σύμπαν, μπορείτε προαιρετικά να ξεκινήσετε με το Whispers of Oblivion, το οποίο αναλαμβάνει να σας βάλει στο κλίμα του παιχνιδιού και να σας υπενθυμίσει τι έχει γίνει μέχρι τώρα. Σε αυτόν τον πρόλογο, λίγο μετά τα γεγονότα του Heart of the Swarm, o Zeratul ξεκινάει ένα ταξίδι για να ανακαλύψει το τελευταίο κομμάτι της Xel’Naga προφητείας, όπου στο τέλος του βρίσκεται εν μέσω αποκαλύψεων τις οποίες πρέπει να μεταφέρει στον Artanis.


Τα συναισθήματα μεταξύ σας είναι αμοιβαία

Από εκεί αρχίζει και το βασικό σενάριο του παιχνιδιού, με τον Artanis να οδηγεί το στρατό του στον πλανήτη Aiur, τον οποίον αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν οι Protoss μετά την εισβολή των Zerg, με σκοπό να τον επανακτήσει. Ο Zeratul προσπαθεί εις μάτην να τον μεταπείσει, προειδοποιώντας τον γι’ αυτά που είδε, με τον Artanis να είναι αποφασισμένος να προχωρήσει με κάθε κόστος. Ο Amon απ’ την άλλη, ελέγχει τηλεπαθητικά έναν ολόκληρο στρατό από Terrans, Zergs, Protoss και υβρίδια, τα οποία θα σας στέλνει με σκοπό -τί άλλο- να σας αφανίσει από τον Koprulu Sector. Απέναντι σε όλα αυτά, σε κάποιες αποστολές θα έχετε τη συνδρομή του Raynor και της Kerrigan, με τους οποίους θα συμμαχήσετε για να καταφέρετε στο τέλος να νικήσετε τον Amon. Με τον Amon πλέον εξαφανισμένο στο κενό (Void), οι Protoss επιστρέφουν στον μητρικό τους πλανήτη Aiur όπου ξεκινάνε πάλι την ανοικοδόμηση της ένδοξης φυλής τους.

Στον επίλογο του σεναρίου, η Kerrigan επικοινωνεί με τον Raynor και τον Artanis, με σκοπό να ενώσουν πάλι τις δυνάμεις τους για να τερματίσουν μια και καλή την απειλή του Amon. Για να το καταφέρουν αυτό, η Kerrigan εξελίσσεται σε Xel’Naga με την βοήθεια ενός άλλου Xel’Naga ονόματι Ouros (διπλό μπλιαχ). Με τον Amon επιτέλους εξουδετερωμένο, όλες οι φυλές συνυπάρχουν ειρηνικά μεταξύ τους και ο Raynor φεύγει για να ζήσει μαζί με την Kerrigan, η οποία έχει επανέλθει στην ανθρώπινη μορφή της.

Το σενάριο του Legacy of the Void, και της τριλογίας εν γένει, μοιάζει να είναι γραμμένο στο πόδι, με την Blizzard να ρίχνει το βάρος  στη διαδικτυακή εμπειρία, εμφανώς επηρεασμένη από την αποδοχή του Warcraft. Το άλλοτε έπος της Blizzard, με πλεκτάνες, προδοσίες, θυσίες ηρώων, μοιάζει λες και το είχε γράψει ο Spielberg με τον Ridley Scott σε σύγκριση με το ρηχό κυνήγι του κακού στο μεγαλύτερο μέρος του SC2.

Oι πίστες  απ’ την άλλη είναι καλοσχεδιασμένες και απαιτούν να είστε σε εγρήγορση, ενώ ευχάριστη έκπληξη είναι η εμφάνιση κάποιων μονάδων και ηρώων από το πρώτο Starcraft. Η μηχανή γραφικών δεν έχει αλλάξει και εδώ που τα λέμε δεν χρειαζόταν, αφενός γιατί τα γραφικά παραμένουν πολύ όμορφα και αφετέρου γιατί στο συγκεκριμένο είδος (RTS) περνούν σε δεύτερη μοίρα.  H ατμοσφαιρική μουσική και οι ομιλίες των χαρακτήρων αποδίδουν όμορφα την, πνευματικά και τεχνολογικά, ανώτερη φυλή των Protoss, ξυπνώντας μνήμες από το πρώτο Starcraft (ακόμα θυμάμαι αυτές των Zealot και των Dark Templar).


Τα γραφικά παραμένουν πολύ όμορφα

Φέρνοντας εις πέρας δευτερεύοντα objectives κατά τη διάρκεια μίας αποστολής, μαζεύετε solarite για να ξεκλειδώνετε διάφορα ‘μαγικά’ (πάγωμα αντιπάλων, βομβαρδισμοί από αέρος κ.α) από το διαστημόπλοιό σας ονόματι Spear of Adun, τα οποία χρειάζονται κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να ξαναγίνουν διαθέσιμα. Νέες μονάδες κάνουν την εμφάνισή τους, τις οποίες η αλήθεια είναι τις χρησιμοποίησα μόνο από περιέργεια καθώς στη διάρκεια την μάχης θα προτιμήσετε τα βαριά και ακριβά όπλα των Protoss. Όσον αφορά τη δυσκολία, παίζοντας στο Normal επίπεδο, θα περάσετε ένα ευχάριστο περίπου 12ωρο, με τις τελευταίες πίστες μόνο να γίνονται ιδιαίτερα απαιτητικές.

Στο multiplayer κομμάτι, πέρα από τις καινούργιες προσθήκες στο δυναμικό των φυλών, ξεκινάτε με 12 εργάτες ενώ οι πρώτες ύλες είναι λιγότερες, αναγκάζοντας έτσι τους παίκτες να επεκταθούν και να γίνουν πιο επιθετικοί από νωρίς στο παιχνίδι. Μπορείτε να επιλέξετε αντιπάλο ανάλογης δυναμικότητας με τη δική σας, να εξασκηθείτε απέναντι στην AI του υπολογιστή, να δοκιμάσετε το καινούργιο Archon mode ή το co-op mode. Στο Archon mode δύο παίκτες μαζί διαχειρίζονται από κοινού μία βάση για να αντιμετωπίσουν έναν αντίπαλο, με τον ένα παίκτη π.χ να αναλαμβάνει την άμυνα και τον άλλον την επίθεση. Στο co-op mode δύο παίκτες μπορούν πάλι να συνεργαστούν, έχοντας αυτή τη φορά ο καθένας τη φυλή του, με σκοπό να ολοκληρώσουν μία πίστα στο στυλ του σεναρίου.

Φήμες λένε ότι με το Legacy of the Void, η Blizzard κλείνει τον κύκλο του Starcraft, με το DLC Pack ‘Nova Covert Ops’ να είναι προγραμματισμένο προς κυκλοφορία το ερχόμενο καλοκαίρι, προσφέροντας στο κοινό ένα πακέτo αποστολών με νέους χαρακτήρες, ανεξάρτητο από την ιστορία του Starcraft.

 

Good
  • Design/Animations
  • Gameplay
  • Νέες μονάδες στο Multiplayer
  • Co-op
Bad
  • Απογοητευτικό σενάριο
8.7
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
Γραφικά-Ήχος - 9
Gameplay - 9.5
Σενάριο - 7
Multiplayer - 9
Αντοχή - 9
Written by
Founder του pcbyte.gr με νέα, reviews και guides από από τον μαγικό κόσμο της πληροφορικής και της τεχνολογίας
0 0

Αφήστε ένα μήνυμα

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί. Τα πεδία με * είναι απαραίτητα.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.